السا و آنا با موهای باز

السا و آنا با موهای باز

 

 

مثل همیشه نازززززززززززز

جالبه نه؟

آنا مثلا چرا ناراحته؟!!

اینم یه عکس برای طرفدارای فروزن فیور

اوخیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

اه چه باحالخنده

الان اینجا آنا و السا درباره ی موهاشون صحبت می کنن اگه باور نداری انگلیسی هاشون رو بخون

اوخی

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

خوب عکسا رو واستون گذاشتیم حالا نوبت شماست که نظر بذارید.

بای بای

 



نظرات شما عزیزان:

Hasti
ساعت16:50---6 مهر 1396
سلام وبتونه خیلی خوبه به وب منم سر بزنید

کلارا
ساعت23:01---30 مرداد 1395
من واقعا از شما خیلی خوشم امده چون عکس های زیبایی دارید
پاسخ:ممنونم


ماریا
ساعت20:12---4 دی 1394
عالی بود من که عاشق وبت شدم
پاسخ:مرسی


ماریا
ساعت20:12---4 دی 1394
عالی بود من که عاشق وبت شدم

بهار
ساعت12:12---10 مهر 1394
خخخخخخخ یامزه بووود
پاسخ:ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 17 تير 1394برچسب:, ] [ 15:19 ] [ آناهیتا اکبرنیا و محدثه مؤمنی ]
[ ]
id="first_p" style="text-align: center; margin-top: 5px;">